Soap Challenge II

19.04.2020

Dubnovou výzvou Soap Challenge Clubu byla technika Tall and Skinny Shimmy, kterou jsem se chtěla už dlouho naučit. Jednou v minulsti jsem tuto techniku zkoušela, ale výsledek jaksi neodpovídal tomu, jak má vypadat. Proto, když jsem zjistila, že se bude v dubnu soutěžit právě s touto technikou, neodolala jsem...

Technika, kdy se mýdlová hmota postupně lije na střídačku z obou stran vysoké a úzké formy (odtud tall and skinny), vypadá na první pohled vcelku jednoduše - tak nějak to naleju a uvidíme, jak to dopadne. Vzor, který má toto lití vytvořit, není ovšem vůbec náhodný a jeho vytvoření vyžaduje dodržení několika pravidel. Správně by po rozkrájení mýdla měla vzniknout klikaná čára (odtud shimmy), která rozděluje pravou a levou část mýdla. Aby se tato čára ukázala, je třeba mít hodně řídkou hmotu, což samo o sobě vyžaduje nemalé mydlářské dovednosti - lití totiž nějakou dobu trvá a ať chcete, nebo ne, mýdlová hmota vám dřív či později začne houstnout a tuhnout.

Kromě ideální hustoty hmoty je třeba vybrat pěkně se doplňující barvy. Vzor se skládá celkem ze sedmi jinak barevných částí. To se u mě ukázalo jako problém. Barvy, které jsem do mýdla použila, se mi totiž na několika místech odbarvily, a vytvořily tak mýdlo trochu odlišné od mojí představy šesti odstínů růžové a fialové, kterou rozrazí svěží zelená. Mýdlo mi tak chytlo ještě žlutou, což tedy, jak zahanbeně přiznávám, v plánu nebylo. :-D

Na fotkách mám ty pěkné barvičky, které jsem v mýdle plánovala. Více fotek z lití bohužel nemám, protože, jak už jsem nadnesla - byl to fakt fofr. ;-)

Prepared colors
Prepared colors
Colors in the pots
Colors in the pots
The colors discolored a bit...
The colors discolored a bit...


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky